Sosyal Hizmet CV Hazırlama Rehberi: Örnekler ve İpuçları

Türkiye genelinde eğitim ve sağlık hizmetlerinden toplum ve gönüllü kuruluşlara kadar çeşitli ortamlarda sosyal hizmet uzmanlarına ihtiyaç duyulmaktadır. Bireylerin, ailelerin ve grupların yaşamlarını değiştirmede pozitif bir rol üstlenen sosyal hizmet uzmanları, mükemmel iletişim becerilerine, empatiye, sabra ve problem çözme yeteneklerine sahip şefkatli ve dirençli bireylerdir.

Sosyal hizmet, ülkemizde en çok talep gören işlerden biridir ve bu da modern bir CV'yi her zamankinden daha önemli hale getirmektedir. İyi bir CV yazmak için ipuçları arıyorsanız, güçlü bir ilk izlenim bırakmanıza yardımcı olmak için başvuru takip sistemi (ATS) dostu bir CV'yi nasıl oluşturacağınızı bu makalede gösteriyoruz.

Sosyal hizmet CV örnekleri ile hazırladığımız bu rehberde şu konuları ele alıyoruz:

  • Sosyal Hizmet Uzmanı CV’sine nelerin dahil edileceği
  • CV’nin her bir bölümünün nasıl yazılacağı
  • Profil özeti ve iş deneyimi örnekleri
  • Şablon seçimi
  • Ön yazı ile ilgili bilgiler
  • ATS uyumlu CV hazırlama

CV Yazma Süreci: Nereden Başlamalısınız?

CV yazmak iş arayan adaylara zor bir eylem gibi görünse de bazı püf noktalarına dikkat ettiğiniz takdirde son derece kolaylıkla ve etkili bir biçimde hazırlayabileceğiniz bir belgedir. İş ilanlarını gözden geçirdikten sonra başvurmaya karar verdiğiniz pozisyonlar için aynı CV’yi göndermek yerine, işe özel CV hazırlamanız gerekir.

İşe özel CV hazırlamadan önce kendinize tüm niteliklerinizi ve deneyimlerinizi içeren kapsamlı bir Ana CV hazırlayın. Ardından her başvuracağınız pozisyon için bu CV üzerinde gerekli güncellemeleri ve değişiklikleri yaparak işe özel hale getirebilirsiniz. CVMaker sitemizde bulunan CV oluşturma aracı size bu konuda yardımcı olacaktır. Hazırladığınız CV’leri cihazınıza indirebilir ve kontrol panelinize kaydederek daha sonra üzerinde değişiklik yapabilirsiniz.

Sosyal Hizmet Uzmanı CV Örneği

Aşağıdaki Sosyal Hizmet Uzmanı CV Örneği, sitemizde bulunan Otago şablonu ile kırmızı renk kullanılarak oluşturulmuştur. Sosyal Hizmet alanında 5 yıldan fazla deneyime sahip Mehmet, iş deneyimlerini ve becerilerini ön plana çıkarak bu şablonu seçerek hem CV’sinin etkisini arttırmış, hem de ATS uyumlu olmasını sağlamıştır. ATS uyumlu CV ile ilgili bilgileri hem yazımızın ilerleyen bölümlerinde, hem de sitemizde bulabilirsiniz.

Sosyal Hizmet CV Örneği

Sosyal Hizmet özgeçmiş örneği PDF olarak indirilebilir.

Hemen CV’nizi oluşturun

Sosyal Hizmet CV’sine Neleri Dahil Etmelisiniz?

Sosyal hizmet uzmanları da kariyerleri boyunca farklı ortamlarda ve farklı insanlarla çalışacaktır. Bu nedenle, başvurduğunuz pozisyona özgü bir özgeçmiş oluşturmak önemlidir, ancak aynı zamanda temel ve gelişen niteliklerinizi de tutarlı bir şekilde göstermeniz gerekir. CV’nize aşağıdaki bölümleri mutlaka eklemeniz gerekir. 

  1. Kişisel bilgiler ve iletişim bilgileri: Tam adınızı, adresinizi, telefon numaranızı, e-postanızı ve LinkedIn profilinizi ekleyin.
  2. Profil özeti: Sosyal hizmet alanındaki deneyiminizi, temel sosyal becerilerinizi ve motivasyonlarınızı vurgulayan kısa bir özet yazın. Empati, iletişim ve adanmışlık gibi sosyal becerileri vurgulayın.
  3. Beceriler listesi: Krize müdahale, vaka yönetimi, empati ve iletişim gibi ilgili sosyal ve teknik becerileri listeleyin. İş tanımında belirtilen aranan özellikler ile becerilerinizi eşleştirin.
  4. İş deneyimleri: Eylem fiilleri ve ölçülebilir etkilerle daha önceki pozisyonlarınızı  detaylandırın. Görevlere, başarılara ve temel sosyal hizmet becerilerini nasıl uyguladığınıza odaklanın.
  5. Eğitim bilgileriniz: Bir ön lisans ya da lisans diplomanız varsa bununla ilgili detayları girin.

Sosyal Hizmet CV’sinde Profil Özeti Bölümü

Sosyal Hizmet CV'si Kişisel Profil

CV'de iyi yazılmış bir profil özeti, profesyonel ve kişisel olarak sizin bir resminizi sunması açısından çok önemlidir. Bu bölüm, sosyal becerilerinizi sergiler ve diğer pozisyonlardan aktarılabilir becerileri vurgular. Ebe veya hemşire gibi rollere benzer şekilde, sosyal hizmetlerde de işe alım yöneticileri becerileriniz ve deneyimleriniz hakkında bilgi sahibi olmak kadar kişiliğinize dair bir izlenim de edinmek isterler.

Bu nedenle profil özetinizi yazmadan önce iş ilanını dikkatlice okuyarak aranan özelliklerle daha önceki başarı ve beceri setinizi eşleştirmeye özen gösterin. Gereksiz bilgi vermek yerine kısa ve net bir paragraf ile kariyer hedeflerinizden ve yeteneklerinizden söz edin.

Sosyal Hizmet CV’si İçin Profil Özeti Örnekleri

Yaşlı bakımı ve destek hizmetlerinde 7 yılı aşkın deneyime sahip bir sosyal hizmet uzmanıyım. Vaka yönetimi, krize müdahale ve karmaşık sağlık sistemleri konularında uzmanım. İhtiyaç sahibi yetişkinlerin yaşam kalitesini artırmaya adanmış olağanüstü sabır, empati ve iletişim becerilerine sahibim.

Bireylere ve ailelere sosyal hizmetler sağlama konusunda kanıtlanmış bir başarı geçmişine sahip, yüksek motivasyonlu ve deneyimli bir Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Kendimi sosyal adalet ve sosyal değişimin teşvik edilmesi yoluyla başkalarına yardım etmeye adadım. İnsanların tam potansiyellerine ulaşmalarına yardımcı olma konusunda tutkulu ve en yüksek kalitede hizmet sunmaya kararlıyım.

Sosyal Hizmet CV’si İçin En İyi Beceriler

Sosyal Hizmet CV'si Beceriler

Becerilerinizi stratejik bir şekilde CV'ye eklemek, farklı yeteneklerinizi vurgulamak ve potansiyel işverenler üzerinde güçlü bir izlenim bırakmak için çok önemlidir. Sosyal hizmet uzmanları başarılı olmak için sosyal ve mesleki becerilerin bir karışımına ihtiyaç duyar. Sosyal beceriler profil özeri içerisinde verilirken teknik beceriler için ayrı bir liste oluşturulması etkiyi arttırır.

Öncelikle dokümantasyon araçları, sosyal sistem bilgisi ve temel metodolojiler gibi zor becerilere bir bölüm ayırarak başlayın. Ardından, iletişim ve duygusal zeka gibi talep gören sosyal becerileri kişisel profilinize ve iş deneyimi bölümlerinize dahil edin. Bu yaklaşım, CV'nizde güçlü yönlerinizi etkili bir şekilde vurgulamanızı ve bu rekabetçi alanda öne çıkmanızı sağlar.

Bir sosyal hizmet uzmanı için en temel beceriler aşağıdaki gibidir:

  • Empati: Başkalarının duygularını anlama ve paylaşma becerisi, insanlarla güven ve yakınlık kurmak için çok önemlidir.
  • Kriz müdahalesi: Acil ve kritik durumlarla karşı karşıya olan bireylere yardım etmek, acil güvenliklerini ve istikrarlarını sağlamak için yöntem ve teknikleri anlama.
  • İletişim: Etkili sözlü ve yazılı iletişim becerileri, bilgilerin insanlara, meslektaşlara ve diğer paydaşlara net bir şekilde aktarılması için gereklidir.
  • Vaka yönetimi: Vakaları belgelemek, ilerlemeyi takip etmek ve bilgileri sistematik olarak yönetmek için vaka yönetimi yeterliliği.
  • Problem çözme: Durumları değerlendirme, sorunları belirleme ve zorlukların üstesinden gelmede danışanları desteklemek için pratik çözümler geliştirme becerisi.

Ayrıca metodoloji bilgisi, bilgisayar programlarını kullanabilme, mevzuat bilgisi gibi mesleki beceriler de vir sosyal hizmet uzmanı için son derece önemlidir. CV için beceriler ve yetkinlikleri ön plana çıkarmakla ilgili yazımız bu konuda size yardımcı olabilir.

Sosyal Hizmet CV’sinde İş Deneyimleri Bölümü

Sosyal Hizmet CV'si İş Deneyimleri

Sosyal hizmet uzmanı özgeçmişi için iş deneyimi bölümü, iş başvurunuzda bir dönüm noktası olabilir. Bu meslek yüksek güven ve dürüstlük gerektirir. Açık ve kapsamlı bir iş geçmişi sunmak, güvenilirlik ve tutarlılığı göstermenin güçlü bir yoludur.

Bir sosyal hizmet uzmanı özgeçmişi için güçlü bir deneyim bölümü oluşturmak birkaç nedenden dolayı önemlidir. İlk olarak, potansiyel işverenlerin niteliklerinizi ve becerilerinizi hızlı bir şekilde değerlendirmesine olanak tanır. Ayrıca başarılarınızı ve bu alanda yarattığınız etkiyi sergileme fırsatı sunar. Son olarak, alanı anladığınızı göstermek ve sahip olabileceğiniz özel eğitim veya sertifikaları vurgulamak için kullanılabilir. Özgeçmişinizde güçlü bir deneyim bölümüne sahip olmak, olumlu bir izlenim bırakmak ve kendinizi rekabette öne çıkarmak için harika bir yoldur.

Günlük görev ve sorumlulukları özetlemek için eylem fiillerini kullanarak kısa bir paragrafla başlayın. Unutmayın, burası iş tanımında belirtilen ve işe alım müdürünün bilmesini istediğiniz sosyal becerileri eklemek için önemli bir yerdir. Bunu, ek başarılarla ölçülebilir etkinizi kısaca detaylandıran madde işaretli bir liste ile tamamlayın.

Sosyal Hizmet CV’si İçin İş Deneyimi Örnekleri

‘’Sosyal Hizmet Uzmanı, İstanbul Sosyal Hizmet Merkezi, 2020 - 2025

Bireyin bütünsel ihtiyaçlarını karşılayacak seçenekler ve hizmetler için değerlendirme, planlama, kolaylaştırma ve savunuculuk dahil olmak üzere 200'den fazla danışana kapsamlı vaka yönetimi hizmetleri sağladım. Bireylerin yaşam koşullarını, aile dinamiklerini ve refahlarını etkileyen diğer sosyal faktörleri değerlendirmek için ev ziyaretlerini koordine ettim ve yürüttüm. Acil durumlarda krize müdahale çabalarına öncülük ederek destek sundum,  sağlık hizmeti sağlayıcıları ile koordinasyon sağladım ve bireylerin ve ailelerin emniyet ve güvenliğini sağladım.

  • Aynı anda 30'dan fazla karmaşık vakayı başarıyla yöneterek, bir yıl içinde memnuniyet oranını  %40 ve destek sonuçlarını %25 artırdım.’’

‘’Psikolog ve Aile Danışmanı, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, İzmir, 2015 - 2025

Ciddi ve kalıcı ruh sağlığı sorunları olan müşterilere kapsamlı ruh sağlığı desteği sağladım. Değerlendirmeler yaparak bakım planları geliştirdim ve gerekli hizmetlere erişimi kolaylaştırdım. Entegre bakım sağlamak için sağlık uzmanlarıyla yakın işbirliği içinde çalıştım. Gergin durumlarda güçlü problem çözme ve krize müdahale becerileri sergiledim.

  • Etkili kriz müdahalesi ve desteği sayesinde hastaneye yatış oranlarını %20 azalttım.
  • Yeni bir vaka yönetim sistemi uygulayarak dokümantasyon verimliliğini %30 oranında artırdım.’’

Sosyal Hizmet CV’si İçin Ek İş Deneyimi Bölümü

Ek iş deneyimleri genellikle doğrudan pozisyonla ilgili olmasa da başvuruyu destekler ve iş verene adayla ilgili daha geniş bir bakış açısı sunar. Ek iş deneyimleri çoğunlukla gönüllü çalışmaları, stajları ya da okulda üstlenilen uygulamalı programları kapsayabilir. Böyle bir bölüm hazırlamaya karar verdiğinizde CV’nizin çok uzamamasına dikkat etmelisiniz.

Sosyal Hizmet CV’sinde Eğitim Bölümü

Sosyal Hizmet CV'si Eğitim

Eğitiminizi CV'nizde doğru bir şekilde sergilemek size güvenilirlik kazandırır ve sosyal hizmet alanında bir kariyer için gerekli teorik bilgiye ve özveriye sahip olduğunuzu gösterir. Sosyal hizmet alanında bir derece, doktora veya benzer bir yeterlilik, tam zamanlı bir iş veya yeni nitelikli bir sosyal hizmet uzmanı pozisyonu elde etmek için gereklidir.

Ülkemizde Sosyal Hizmetler alanında çalışmak için en azından ilgili üniversitelerden ön lisans diplomasına sahip olmak gereklidir. Sosyal hizmetlerin bazı alanları ayrıca daha yüksek eğitim ve hatta doktora derecesi gerektirebilir. Eğitim bilgilerinizi girerken okulunuzun ve bölümünüzün adını, bulunduğu bölgeyi, hangi tarih aralığında eğitim aldığınızı ve diploma derecenizi girin. Ardından kısa bir iki cümle ile eğitiminizin içeriğinden söz edebilirsiniz.

Sosyal Hizmet CV’si İçin En İyi Şablonu Seçin

Şablon, özgeçmiş (CV), kapak mektubu, sunum veya rapor gibi belgeleri oluşturmak için bir başlangıç noktası görevi gören önceden tasarlanmış bir düzen veya formattır. Metin, resim ve diğer unsurlar için yer tutucularla yapılandırılmış bir çerçeve sağlayarak profesyonel ve tutarlı bir tasarımı korurken özelleştirmeyi kolaylaştırır.

Bir şablonun temel özellikleri şunlardır:

  • Önceden Biçimlendirilmiş Yapı - Bölümleri (ör. başlıklar, madde işaretleri) düzenleyerek zaman kazandırır.
  • Tutarlı Stil - Yazı tiplerinin, renklerin ve boşlukların şık görünmesini sağlar.
  • Yer Tutucu Metin - Hangi bilgilerin ekleneceği konusunda size rehberlik eder (örneğin, “İş Deneyimini Buraya Ekleyin”).
  • Özelleştirilebilir - Genel tasarım bozulmadan ayrıntıları kişiselleştirmenizi sağlar.

CV’nizi hazırlarken bir şablon kullanmanızın birden fazla faydası vardır. Şablon CV’nizin profesyonel görünmesini sağlarken aynı zamanda zamandan tasarruf etmenize de yarar. Belge üzerinde kendi başınıza uygulayacağınız tasarım hatalarını engeller. Bir sosyal hizmet çalışanı için en uygun şablon özellikle iş deneyimlerini ve becerilerini açığa çıkaran ATS uyumlu olandır.

ATS (Aday Takip Sistemi), bir çok kuruluşun CV’leri taramak için kullandığı dijital bir yazılımdır. CV’ler bilgisayara yüklendiğinde ATS yazılımı CV içinde belli anahtar kelimeleri tarar. Bu kelimeler iş ilanında belirtilen gereklilikler ve özelliklerdir. Bu kelimeleri bulamadığında CV’yi otomatik olarak eler. Ayrıca çok karmaşık bir düzene ve yazı stiline sahip özgeçmişleri de eleyebilir. Dolayısıyla iyi bir şablon size anahtar kelimeleri girebileceğiniz bölümler sunarken aynı zamanda ATS ile uyumlu bir biçime ve sadeliğe de sahip olmalıdır.

CVMaker sitemizde her meslek grubu için oluşturulmuş birbirinden farklı onlarca farklı şablon bulunmaktadır. Tek yapmanız gereken bu şablonlardan birini seçerek CV oluşturucu aracımız yardımıyla özgeçmişinizi hazırlamak ve cihazınıza PDF olarak kaydetmek.

CV’nizi Bir Ön Yazı İle Sunarak Etkisini Arttırın

Ön yazı, bir işe başvururken özgeçmişinizle birlikte sunduğunuz tek sayfalık bir belgedir. Amacı kendinizi tanıtmak, pozisyona neden başvurduğunuzu açıklamak ve sizi güçlü bir aday yapan temel nitelikleri vurgulamaktır. Ön yazı ile birlikte sunulan CV’lerin işi elde etme şanslarının daha yüksek olduğu yapılan araştırmalar sonucu belirlenmiştir. Ciddiyetinizi ve işe duyduğunuz hevesle birlikte profesyonel ve titiz bir insan olduğunuzu göstermek için özgeçmişinizi bir ön yazı ile sunmanızı öneriyoruz.

Ön yazının temel unsurları şöyledir:

  • Başlık - İletişim bilgileriniz (isim, e-posta, telefon numarası, ilgili ise LinkedIn/profil) ve işverenin detayları.
  • Selamlama - İşe alım müdürüne ismiyle hitap edin (örneğin, “Sayın Ahmet Koç,”) veya işe alım müdürünün ya da işverenin adını bilmiyorsanız “Sayın İşe Alım Müdürü,” ifadesini kullanın.
  • Açılış Paragrafı - Başvurduğunuz pozisyonu ve iş ilanını nerede gördüğünüzü belirtin. Bu pozisyonla neden ilgilendiğiniz ve neden başvurmak istediğinizden söz edin.
  • Gövde Paragraf(lar)ı - Becerilerinizi ve deneyiminizi iş gereklilikleriyle eşleştirerek neden bu pozisyon için en uygun aday olduğunuzu açıklayın. Bunu yaparken spesifik örnekler kullanın. Örneğin daha önceki işlerinizden elde ettiğiniz başarılardan söz edin ve bunu pozisyonla eşleştirin.
  • Kapanış Paragrafı - Bu iş için duyduğunuz heyecan ve hevesten siz edin. Bir iş görüşmesinde kendinizi daha iyi ifade edeceğinizi bildirerek mülakat kapısını aralayın. Zaman ayırıp mektubunuzu okuduğu için işverene teşekkür edin.
  • İmza - Profesyonel bir kapanışla (örneğin, “Saygılarımla”) ve ardından adınızı yazarak mektubunuzu imzalayın.

Bir CV’nin ön yazı ile birlikte sunulması önemlidir çünkü pozisyona duyduğunuz ilginin altını çizerken aynı zamanda geçmiş deneyimlerinizin bu yeni pozisyonla nasıl uyumlu olduğunu açıklar. Sadece özgeçmiş ile başvuru yapan adaylar arasında öne çıkmanıza yardımcı olur. Ön yazı ile ilgili daha detaylı bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.

Anahtar Çıkarımlar

Bir sosyal hizmet uzmanı kamu kurum ve kuruluşlarında çalışabileceği gibi, hastaneler, okullar, bakım evleri ve daha pek çok kuruluşta görev alabilir. Bu rehberde sosyal hizmet alanında kariyer yapmak isteyen adayların kendilerine profesyonel bir CV hazırlamaları için ihtiyaç duydukları tüm bilgilerin yanı sıra Sosyal Hizmet Uzmanı CV örnekleri ve ipuçlarına  de yer verdik. Aşaiıdaki temel çıkarımları göz önünde bulundurarak sektör uzmanı profesyoneller tarafından hazırlanmış bu rehberdeki adımları takip ederek siz de hemen CV’nizi oluşturun. 

  1. Ana bir CV oluşturun: Başlangıç noktası olarak tüm beceri setinizi, iş deneyiminizi, eğitiminizi ve sertifikalarınızı içeren kapsamlı bir CV geliştirin.
  2. İlgili becerileri vurgulayın: Vaka yönetimi gibi zor beceriler için özel bir bölüm ayırın ve empati gibi yumuşak becerileri profilinize ve deneyiminize entegre edin.
  3. Güçlü bir kişisel profil oluşturun: Sosyal becerileri, aktarılabilir becerileri ve kariyer hedeflerinizle birlikte başarılarınızı sergileyen kısa ve öz bir kişisel profil oluşturun.
  4. İş deneyiminizi detaylandırın: Güvenilirlik ve başarıları göstermek için eylem fiillerini ve ölçülebilir etkileri kullanarak iş geçmişinizi sunun. CV’de iş deneyimleri ile ilgili daha fazla bilgi için sitemizdeki blogu takip edebilirsiniz.
  5. Eğitiminizi doğru bir şekilde listeleyin: Sosyal Hizmet alanında aldığınız eğitimle birlikte stajlarınızı ve kendinizi mesleki olarak geliştirmek için kursları da dahil edin.

Sonraki adımlar?

Sitemizdeki CV oluşturucuyu kullanarak mülakata hazır CV'niz üzerinde çalışmaya başlayın. Ön yazı şablonlarımızı keşfedin ve en iyi ilk izlenimi nasıl yaratacağınız konusunda adım adım rehberlik alın. Bundan sonra, hiçbir şeyi şansa bırakmayın ve bir uzman onayı için profesyonel CV Yazma Hizmetimizle bağlantı kurun. Ayrıca, iş başvurularını etkili bir şekilde nasıl takip edeceğinizi ve işe girme şansınızı en üst düzeye çıkarmak için CV'nizi e-posta yoluyla nasıl göndereceğinizi öğrenin.

Hemen CV’nizi oluşturun

SIKÇA SORULAN SORULAR

1- Bir sosyal hizmet uzmanının CV’sinde hangi bilgiler yer almalıdır? 

Sosyal Hizmet Uzmanı olarak CV’nize kişisel bilgilerinizi, profil özetinizi, iş deneyimlerinizi, beceri setinizi ve eğitim bilgilerinizi mutlaka girmelisiniz. Ayrıca başvurunuzu destekleyecek olan ek bilgiler de CV’nize dahil edilmeli. Bunlar aldığınız ödüller, terfileriniz ve önceki işlerinizden elde ettiğiniz başarılarınız olabilir.

2- Yeni mezun bir sosyal hizmet görevlisi CV’sini nasıl hazırlamalıdır? 

Yeni mezunlar iş deneyimleri olmadığı için bu alanda kullanmak üzere stajlarını, gönüllü çalışmalarını ya da okurken üstlendikleri uygulamalrı projeleri deneyim olarak özgeçmillerine dahil edebilirler. Ayrıca eğitim ve beceri bilgilerini ön plana çıkararak CV’lerinin etkisini arttırabilirler.

3- Sosyal hizmet CV’sinde hangi beceriler vurgulanmalıdır? 

Empati, hoşgörü, güvenilirlik, sorun çözme, ekip çalışması, iletişim, sabır, uyum, anlayış, yaşlı ve çocuklarla iyi anlaşma gibi sosyal becerilerin yanı sıra, mevzuat bilgisi, rapor hazırlama, Microsoft Office programları gibi teknik becerilere de yer verilmelidir.

4- Staj deneyimi sosyal hizmet CV’sinde nasıl listelenmelidir? 

Çoğu kurum stajı iş deneyimi olarak kabul etmektedir. Eğer profesyonel olarak hiç deneyiminiz yoksa stajlarınızı iş deneyimi bölümünde listeleyebilirsiniz. Aksi takdirde ek iş deneyimi olarak ayrı bir bölüm açmanızı ve stajlarınızı buraya girmenizi öneriyoruz.

5- Gönüllü çalışmalar CV’ye dahil edilmeli mi? 

Bir adanmışlık sektörü olarak sosyal hizmet alanında yapmış olduğunuz gönüllü çalışmaların işvereni olumlu etkileyeceğini unutmamalısınız. Eğer CV’nizde yeterince yeriniz varsa gönüllü çalışmalarınız için ek iş deneyimi kısmı oluşturarak bu bölüme dahil etmeniz yerinde olur.

6- Sosyal hizmet CV’si kaç sayfa olmalıdır? 

Bir CV’nin ideal sayfa sayısı 1’dir. Fakat uzun yıllar deneyim elde etmiş adaylar bu sayıyı 2’ye çıkarabilirler.

İlgili makaleler

112,872'den fazla kullanıcı CV'lerini oluşturdu bile

CV maker ile 15 dakika içerisinde hızlı ve kolay biçimde göze çarpan ve profesyonel bir CV oluşturabilirsiniz.

CV'nizi oluşturun

İşe alınma ihtimaliniz %65 artacak